sobota, 10 sierpnia 2013

|002| Sekret Tudorów

Tytuł: Sekret Tudorów
Autor: Christopher W. Gortner
Liczba stron: 342
Wydawnictwo: Książnica

Podrzutek i sierota, Brendan Prescott, trafia na dwór królewski jako giermek Roberta Dudleya, który powierza mu tajną misję i wysyła do przyrodniej siostry króla- tajemniczej Elżbiety. Brendan wplątuje się w mroczne dworskie intrygi i szpieguje dla doradcy Elżbiety Williama Cecila. Rzuca się w wir politycznej gry, którą rządzą podstępy, kłamstwa i zbrodnie.

Jako fanka dziejów dynastii Tudorów, nie mogłam się oprzeć kupnie tej książki, tym bardziej że trafiła się świetna okazja cenowa. Akcja rozgrywa się w cieniu choroby i zniknięcia, króla Edwarda VI. Księżniczka Elżbieta, księżniczka Maria, wpływowa rodzina Dudleyów, służba dworska, a między nimi wszystkimi młody giermek Brendan, uwikłany w sekrety dworu królewskiego. Zauroczony dwórką Kate oraz zafascynowany jej Panią, postanawia zrobić wszystko aby uchronić księżniczkę przed grożącym jej niebezpieczeństwem. Książka napisana prostym językiem, przeczytana przeze mnie w trzy popołudnia, lekka łatwa i przyjemna. Nie jest to jednak coś do czego będę często wracać. Według mnie można ją przeczytać raz i tyle. Nie analizowałam jej po przeczytaniu, co zdarza mi się po bardzo dobrych książkach, jednak nie żałuję jej zakupu.

Co mi się podobało: Przede wszystkim to że występuje nawiązanie do wydarzeń które faktycznie miały miejsce i wiele postaci historycznych, łatwy język i zrozumiale przedstawione wydarzenia.

Co mi się nie podobało: Nie było jakiś konkretnych rzeczy które mi się nie podobały, ale książka nie wciągnęła jakoś specjalnie.

Dla kogo polecam: Dla tych wszystkich którzy lubią Tudorów, jak i dla tych którzy szukają czegoś lekkiego i szybkiego do przeczytania.

                                                      Moja Ocena:
                                                  4/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Jill