środa, 21 sierpnia 2013

|006| Ja, diablica

Tytuł: Ja, diablica
Autor: Katarzyna Berenika Miszczuk
Wydawnictwo: W.A.B.
Liczba stron: 416

Gdy dwudziestoletnia Wiktoria, zostaje zamordowana, zaczyna nowe życia. Dosłownie. Trafia do piekielnego Los Diablos, gdzie dostaje intratną posadę diablicy. Jej zadaniem jest targowanie się o dusze zmarłych, czyli potencjalnych nowych obywateli Piekła. Jednak Wiktoria nie potrafi pogodzić się ze swoją przedwczesną śmiercią, dlatego ciągle wraca na ziemię. Postanawia też zawalczyć o miłość swojego życia i wybrać pomiędzy przystojnym diabłem Belethem a śmiertelnym Piotrem.

Książkę tę dostałam na mikołajki, czyli w okresie kiedy o godzinie 15 robi się już ciemno. Historia wręcz idealna na tą porę. Pod kocykiem z ogromnym kubkiem herbaty, pochłonęłam ją w dwa wieczory.

Od razu stwierdzam, że bezapelacyjnie jestem w Team Beleth. Książka bardzo mi się podobała, ale kiedy bohaterka po raz kolejny używa sformułowania "Piotruś" to mnie po prostu mdli. Irytuje mnie tez trochę jej niezdecydowanie. "Piotruś to, Piotruś tamto..." ale kiedy jest z Blethem przez większość czasu rozwodzi się jaki to on jest piękny i cudowny.

Mimo tych kilku minusów, polubiłam tę książkę. Historia jest ciekawa, przenosi nas w świat wypełniony barwnymi postaciami, nie rzadko tymi które już znamy. Kolejnym dużym plusem jest to że tak fajną książkę stworzyła młoda, polska pisarka. Czego oczekiwać więcej. A jednak dostajemy dużo więcej. Przystojne diabły, szybkie samochody, świat w którym nie ma prawie żadnych zasad i wszystko chcemy na wyciągnięcie ręki. Taki świat przedstawia nam Pani Miszczuk. Lektura bardzo przyjemna, pozwala się oderwać od zwykłego szarego życia.

Co mi się podobało: Fajnie opowiedziana historia, ciekawe postaci, świat do którego mimo wszystko chce się trafić.

Co mi się nie podobało: Niezdecydowanie bohaterki, i to ciągłe sformułowanie "Piotruś" od którego po prostu mdli.

Komu polecam: Młodym dziewczynom i wszystkim tym którzy chcą oderwać się od szarej rzeczywistości.

                                     Moja ocena:
                                         8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Jill