niedziela, 18 sierpnia 2013

|005| Śmierć w posiadłość Wentwaterów

Tytuł: Śmierć w posiadłości Wentaterów
Autor: Carola Dunn
Wydawnictwo: Edipresse Polska S.A
Liczba stron: 288

Daisy staje przed pierwszym zawodowym wyzwaniem- ma napisać kilka artykułów o angielskich rezydencjach. Wyrusza w podróż do rodzinnego majątku Wentwaterów. Powodem nie miłej atmosfery w domu wydaje się być młoda żona lorda Wntwatera- Annabel. Gdy na terenie znaleziono zwłoki nonszalanckiego playboya, morderstwo w afekcie wydaje się oczywiste.

Kryminalne przypadki Daisy D.- nowa seria książek wypuszczona na nasz rynek. Pierwszy tom skusił mnie swoją ceną i kolorową okładką. Lubię kryminały, dlatego też pomyślałam że będzie to fajna lektura na letnie wieczory. Tak też właśnie było.

 Książka napisana przystępnym dla każdego językiem, szybko się czyta, nie trzeba się skupiać na szczegółach, a i tak nie stracimy wątku opowieści. Niewątpliwie stylizowany na książki Agathy Christie. Wielu zamieszanych i praktycznie nikogo nie można wykluczyć z grona podejrzanych, ponadto niespodziewane zakończenie. Zamysł, idealny- jednak według mnie trochę za długo się to wszystko ciągnęło. Nie kupię pozostałe tomy tej serii ale jeśli nie będę miała co czytać a nadarzy się okazja przeczytania, kolejnych części to pewnie to zrobię.

Co mi się podobało: Lekka, łatwa i przyjemna książka, która się szybko czyta oraz sam zamysł historii jak najbardziej na plus.

Co mi się nie podobało: Trochę za długo się ciągnęło, momentami trochę nudne.

Komu polecam: Wszystkim którzy szukają lekkiego kryminału maksymalnie na dwa wieczory.

                                              Moja ocena:
                                     5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Jill